wtorek, 3 listopada 2015

Koreańskie kosmetyki


Witajcie!
Wczoraj doszła do mnie paczka z koreańskimi kosmetykami.
Pomyślałam, że napiszę o tym post. 



Co zamówiłam? 

IT'S SKIN Cookie & Hand Cream Original

Jest to krem do rąk o pojemności 80 ml. Dobrze nawilża dłonie i szybko wchłania się w skórę. Konsystencja przypomina masło. 
Dzięki nim, moje wysuszone dłonie są nawilżone, a skórki zregenerowane. Zapach ciasteczekowo-waniliowy długo utrzymuję się na dłoniach. Polecam!  


 
Wygląda jak lody ciasteczkowe
'
 IT'S SKIN Power 10 Formula PO Effector
Jest to krem wodny (serum) o pojemności 30 ml. Zmniejsza widoczność porów, zamyka je i  zapobiega  ich zatykaniu. Kontroluje także wydzielanie sebum. Ma ładny, przyjemny zapach. Po jednym nałożeniu na moje paskudne pory, widziałam już znaczną różnicę. Polecam! 


IT'S SKIN Mini Tint Gloss Cherry Syrup

Jest to błyszczyk z formułą tint (barwnik do ust). Nadaje ustom trwałego koloru, oraz połysku jak błyszczyk. Generalnie chciałam zamówić inny tint, ale nie było już go, więc musiałam się zadowolić tym. Myślałam, że się zawiodę, ale nie jest aż tak źle. Ma ładny wiśniowy zapach. Dobrze nawilża. Następnym razem wezmę tint IT'S SKIN  Babyface Aqua Gel. Czemu nie wzięłam tego drugiego na początku? Gdyż nie byłam pewna do koloru. Moim wymarzonym tintem był [Peripera] Peri's Tint Water, ale nie występuje już w magazynie sklepu. 
Najbardziej odpowiadał mi z Periperi kolor wiśniowy. Od Babyface nie było takiego koloru, więc wzięłam Gloss Cherry. Gdyby nie nawilżał dobrze ust, to ocena byłaby niższa.
Jeśli szukacie delikatnego koloru utrzymującego się i dobrego nawilżenia dla ust, to polecam. Ale to raczej nie kolor dla mnie... 

Przed nałożeniem

Po nałożeniu
Generalnie zdjęcia nie oddają rzeczywistego efektu. 
Dostałam także kilka próbek, których jeszcze nie wypróbowałam, a jedną dałam koleżance.
Jest to próbka kremu BB od IT'S SKIN a dokładnie IT'S SKIN Prestige Creme d'Escargot. 
Niestety tutaj nie mogę wystawić opinii. 
To już wszystko co chciałam powiedzieć. 

2 komentarze:

  1. Moją uwagę przykuł błyszczyk, naprawde fajnie wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie wygląda opakowanie czy na ustach? :D
      Byłam nastawiona na inny, ale ten jest mega w porządku.
      Jego cudowny wiśniowy zapach. <3

      Usuń